نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

همکاری جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه برای تولید فیلم اکشن Levon’s Trade

جیسون استاتهام در فیلم اکشن Levon’s Trade به کارگردانی دیوید آیر نقش‌آفرینی می‌کند که سیلوستر استالونه را در مقام نویسنده دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیسون استاتهام، بازیگر فیلم Crank (کرانک) در فیلم Levon’s Trade (پیشه لیون) به ایفای نقش خواهد پرداخت. سیلوستر استالونه، بازیگر و نویسنده فیلم Creed II (کرید ۲) فیلم‌نامه این فیلم اکشن را به رشته تحریر در می‌آورد و دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) سکان هدایت آن را در دست دارد. شرکت Black Bear و شرکت BlockFilm وظیفه تولید این فیلم را برعهده دارند.

فیلم Levon’s Trade ماجراهای لیوُن کید با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام را دنبال می‌کند که پیشه خود را کنار می‌گذارد و به‌عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول به کار می‌شود تا در یک زندگی ساده پدر خوبی برای دخترش باشد. اما زمانی‌که جنی، دختر نوجوان رئیسش ناپدید می‌شود، لیون باید به‌سراغ استفاده از مهارت‌هایی برود که او را به چهره‌ای نامدار در دنیای عملیات‌های ویژه تبدیل کرده است. این جست‌وجو لیون را وارد یک توطئه جنایتکارانه شوم می‌کند.

سیلوستر استالونه با سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) به‌عنوان نویسنده فیلم Levon’s Trade فعالیت می‌کند که با اقتباس از رمانی از چاک دیکسون ساخته می‌شود. این رمان اولین کتاب از یک مجموعه ۱۱ جلدی است که شرکت Balboa Productions در ابتدا روی تولید یک اقتباس تلویزیونی از آن کار می‌کرد. دیوید آیر و کریس لانگ از تهیه‌کنندگان فیلم هستند که فیلم‌برداری آن در ماه مارس در لندن آغاز می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده