نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

ساخت ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل توسط کارگردان جان ویک

اطلاعاتی از ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل و به کارگردانی چاد استاهلسکی مثل زمان شروع تولید و بودجه آن منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت فیلم Highlander ظاهرا بالاخره قرار است تولید شود. لاینزگیت برای اولین‌بار فیلم کوه‌نشین را در بازار فیلم آمریکا موسوم به AFM برای مشتریان ارائه کرده است. این مناقصه از روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان) آغاز و تا ۵ نوامبر (۱۴ آبان) ادامه خواهد داشت. هنری کویل، بازیگر سابق نقش سوپرمن در دنیای DCEU و گرالت در سه فصل اول سریال ویچر، نقش اصلی ریبوت فیلم Highlander را بر عهده دارد.

چاد استاهلسکی، کارگردان هر ۴ قسمت فیلم جان ویک وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم کوه‌نشین را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که بودجه ساخت ریبوت فیلم Highlander قرار است بیش از ۱۰۰ میلیون دلار باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. در هر حال این زمان‌بندی هنوز دقیق نیست، اما ظاهرا استاهلسکی تصمیم دارد فعلا از دنیای جان ویک فاصله بگیرد و فیلم دیگری را اینبار جلوی دوربین ببرد. مایک فینچ وظیفه نوشتن نسخه فعلی فیلمنامه ریبوت فیلم Highlander را بر عهده دارد.

هنری کویل

قسمت اصلی فیلم Highlander به کارگردانی راسل مالکهی در سال ۱۹۸۶ روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون کریستوفر لمبرت، شان کانری، کلنسی براون و رکسان هارت بودیم. این فیلم داستان چندین جنگجوی جادوانه را دنبال می‌کرد که اتفاقات آن از گذشته تا زمان حال ادامه داشت. این مبارزان تنها در صورتی کشته می‌شدند که سر آن‌ها از بدنشان جدا شود و پس از مردن، نیرو و قدرت آن‌ها به مبارز دیگری واگذار می‌شود.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات ریبوت فیلم Highlander در دسترس نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم که کویل قرار است نقش یک شخصیت کاملا جدید را در دنیای فیلم بازی کند یا قرار است نقش یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی را بر عهده داشته باشد. اخبار ساخت این فیلم سال‌ها شنیده می‌شود و در سال ۲۰۰۸ ساخت بازسازی آن برای اولین‌بار اعلام شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده