نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

سفید برفی جدید دیزنی در اولین تصویر فیلم لایواکشن Snow White

شرکت دیزنی نخستین تصویر فیلم لایو-اکشن Snow White را منتشر کرد و از تأخیر تقریبا یک ساله آن خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رسانه The Hollywood Reporter تصویر جدیدی از فیلم لایو-اکشن Snow White (سفیدبرفی) شرکت دیزنی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تصویر ریچل زگلر را در نقش سفید برفی نشان می‌دهد که ظاهرا در کلبه کوتوله‌ها نشسته و توسط هفت کوتوله احاطه شده است.

سفید برفی جدید دیزنی در اولین تصویر فیلم لایواکشن Snow White

شرکت دیزنی اخیرا از تأخیر تقریبا یک ساله فیلم لایو-اکشن Snow White به کارگردانی مارک وب خبر داد. با استناد به گزارش رسانه ورایتی، فیلم سفیدبرفی در ابتدا برای اکران در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما اکنون با تأخیر در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۴ (۲۱ مارس ۲۰۲۵) روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

فیلم لایو-اکشن Snow White براساس انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs (سفیدبرفی و هفت کوتوله) محصول ۱۹۳۷ ساخته شده است که موفقیت‌های زیادی را برای شرکت دیزنی به ارمغان آورد. این فیلم از قصه افسانه‌ای سفیدبرفی الهام گرفته است که برادران گریم در سال ۱۸۱۲ آن را در قالب یک مجموعه داستان منتشر کردند.

ریچل زگلر، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) نقش سفیدبرفی و گل گدوت، بازیگر فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) نقش ملکه بدجنس را در فیلم لایو-اکشن Snow White بازی می‌کنند. اندرو برناپ در نقش جاناتان و مارتین کلبا در نقش گرامپی نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. مارک وب وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم لایو-اکشن سفید برفی را برعهده دارد و گرتا گرویک و ارین کریسدا فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر در می‌آورند.

فیلم Snow White تنها یکی از پروژه‌های لایو-اکشن شرکت دیزنی است و آثار دیگری نظیر فیلم Hercules (هرکول)، فیلم Lilo and Stitch (لیلو و استیچ) و فیلم Bambi (بامبی) نیز در دست تولید قرار دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده