نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱

نمایش قربانیان مایکل فاسبندر در تریلر جدید فیلم The Killer دیوید فینچر و نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر و به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرده است.

فیلم The Killer برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم آدمکش منتشر شده است. به مناسبت اکران فیلم The Killer در سینماهای منتخب، نتفلیکس تریلر جدید و رسمی فیلم The Killer را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویر جدید و بیشتری از اتفاقات جدیدترین فیلم دیوید فینچر هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیوید فینچر، کارگردان آثاری چون فیلم Se7en، فیلم Fight Club، فیلم Zodiac، فیلم The Curious Case of Benjamin Button، فیلم The Social Network، فیلم The Girl with the Dragon Tattoo، فیلم Gone Girl و فیلم Mank وظیفه کارگردانی فیلم The Killer را بر عهده داشته است. اندرو کوین واکر، نویسنده‌ فیلم Se7en، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید دیوید فینچر را بر عهده دارد که این فیلم اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر الکسیس نولنت است که به یک قاتل خون‌سرد می‌پردازد.

داستان رمان گرافیکی The Killer راجع به مردی منزوی و سرد است که هیچ‌گونه عقده یا احساس پشیمانی در زندگی ندارد. او در سایه‌ها صبر می‌کند و انتظار هدف یا همان قربانی بعدی خود را می‌کشد. هرچه باید بیشتر صبر کند، بیشتر احساس می‌کند که در حال از دست دادن عقل خود است. او به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای در مرکز یک داستان نوآر خشن و خون‌آلود قرار دارد؛ گم‌شده داخل جهانی بدون اصول اخلاقی.

مایکل فاسبندر، تیلدا سوئینتن، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، سالا بیکر و سوفی شارلوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Killer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فینچر و نتفلیکس همکاری موفقی طی این سال‌ها داشته‌اند و فینچر به‌عنوان کارگردان،‌ نویسنده و تهیه‌کننده در آثاری چون سریال House of Cards، انیمیشن Love, Death and Robots، فیلم Mank و سریال Mindhunter با نتفلیکس همکاری کرده است.

فیلم The Killer در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پلتفرم نتفلیکس منتشر می‌شود. همچنین فیلم آدمکش روز گذشته در سینماهای منتخب روی پرده‌ رفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده