نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

مشخص شدن سازنده و کارگردان‌های جدید سریال Daredevil: Born Again

مارول استودیو به‌تازگی شورانر و کارگردان‌های جدید سریال Daredevil: Born Again را استخدام کرده است که پیش از این در ساخت سریال‌های مارول نقش داشته‌اند.

مدتی پیش مشخص شد که مارول استودیو با قطع همکاری با تمام نویسندگان و کارگردانان تصمیم به تغییر قابل‌توجه در روند ساخت سریال Daredevil: Born Again گرفته است و مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان ارشد سریال دیگر نقشی در روند ساخت سریال ندارند. این تصمیم پس از آن رخ داد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil در نیویورک در میانه آن پس از اعتصاب نویسندگان و سپس بازیگران کاملا متوقف شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعضای تیم سازنده جدید سریال دردویل مشخص و معرفی شد‌ه‌اند.

هالیوودریپورتر گزارش داد داریو اسکارداپان که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه ۴ قسمت از سریال The Punisher و ۲ قسمت از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را در کارنامه خود داشته، به‌عنوان شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again انتخاب و استخدام شده است. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند.

جاستین بنسن و ارون مورهد

در حال حاضر تعداد قسمت‌های فصل اول سریال Daredevil: Born Again مشخص نیست، اما قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت. برخی از قسمت‌ها و صحنه‌ها حفظ خواهند شد و اسکارداپان اکنون در حال نوشتن قسمت‌های جدید و صحنه‌های جدید برای قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند، است. بنسن و مورهد به‌جز کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده قرار است کارگردانی صحنه‌های جدید را هم بر عهده داشته باشند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما مارول استودیو به‌تازگی تغییرات گسترده‌ای در برنامه‌های تولید سریال خود ایجاد کرده است. آن‌ها اکنون تصمیم به استخدام شورانر گرفته‌اند. این شورانرها کار خود را نوشتن قسمت پایلوت یا آزمایشی آغاز خواهند کرد و سپس به ساخت سریال چراغ سبز داده می‌شود تا اینکه در ابتدا ساخت سریال تایید شود و سپس شاهد آغاز نوشتن فیلمنامه برای آن باشیم. همچنین مارول قصد دارد تا تمرکز خود روی ساخت سریال‌های چند فصلی را به‌جای سریال‌های تک فصلی افزایش دهد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده