نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶

نمایش ابرقهرمانان مارول به شکل لگو در تریلر انیمیشن LEGO Avengers: Code Red

مارول استودیو اولین تریلر انیمیشن LEGO Avengers: Code Red را منتشر کرده است که در آن شاهد نسخه لگویی ابرقهرمانان مارول هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن LEGO Avengers: Code Red منتشر شده است. در اولین تریلر این انیمیشن لگویی، شاهد مبارزه ابرقهرمانان اونجرز که شامل آیرون من، بلک ویدو، ثور، هالک، بلک پنتر و دو نسخه از کاپیتان آمریکا می‌شود، در شهر نیویورک هستیم که آن‌ها حالا باید با تهدید جدیدی به‌نام کالکتور مواجه شوند که در تلاش است تا آن‌ها را به کالکشن خود اضافه کند. همچنین شخصیت ولورین قرار است به اونجرز در مسیر شکست کالکتور کمک کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان انیمیشن LEGO Avengers: Code Red، انتقام‌جویان گرم هم می‌آیند تا پیروزی خود را جشن بگیرند، اما جشن آن‌ها با ناپدید شدن رد گاردین، پدر بلک ویدو خراب می‌شود. درحالی‌که اونجرز در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن مرموز رد گاردین است، آن‌ها متوجه می‌شود که او تنها شخص گمشده نیست و باید با دشمن خطرناک جدید و مرموزی مواجه شوند که کاملا متفاوت با هرچیزی است که تاکنون با آن مبارزه کرده‌اند.

انیمیشن LEGO Marvel Avengers: Code Red قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ مهر) از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. لورا بیلی، ترور دوال، استیو بلوم، ویل فریدل، جیمز متیس سوم، لیام اوبراین، لورا پست، بامپر رابینسون، راجر کریگ اسمیت، تراویس ویلینگهام، فرد تاتاسیور و میک وینگرت از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن لگو مارول اونجرز: اعلان قرمز حضور دارند و به صداپیشگانی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده