نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳

اعلام تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم A Haunting in Venice

استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم A Haunting in Venice را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم A Haunting in Venice اعلام شده است. طبق اعلام استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی، نسخه با کیفیت فیلم جدید هرکول پوآرو در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از بازار دیجیتالی و سرویس استریم هولو پخش خواهد شد که مصادف با روز هالووین است. همچنین نسخه فیزیکی فیلم A Haunting in Venice که شامل DVD و بلوری می‌شود، در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) پخش خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم A Haunting in Venice شامل محتوای اضافه مثل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم تا صحنه‌های حذف شده خواهد بود. فیلم یک جن‌زدگی در ونیز که ماه شهریور روی پرده‌های سینما رفت، تاکنون بیش از ۱۱۲.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۰.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۱.۹ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

هرکول پوآرو با بازی کنت برانا در فیلم A Haunting in Venice

کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، میشل یئو، جیمی درنان، تینا فی، جود هیل، کایل آلن، کمیل کاتین، علی خان، اما لیرد، کیلی ریلی و ریکاردو اسکامارچو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Haunting in Venice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته، کنت برانا برای کارگردانی و مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan برای نوشتن فیلمنامه فیلم A Haunting in Venice بازگشته‌اند.

اتفاقات فیلم یک جن‌زدگی در ونیز پس از جنگ جهانی دوم و در ونیز جریان دارد که در شب یادگاران رخ می‌دهد که هرکول پوآرو قرار است از بازنشستگی و تبعید خودخواسته خارج شود و دوباره به دنیای جرم و جنایت بازگردد. پوآرو با اکراه در یک جلسه در یک کاخ در حال فروپاشی و جن زده شرکت می‌کند و زمانی‌که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، این کارآگاه وارد دنیای شوم سایه‌ها و رازها می‌شود. فیلم یک جن‌زدگی در ونیز درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express و فیلم Death on The Nile محسوب می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده