نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵

حذف بازگشت سه شخصیت فیلم‌های گذشته مرد عنکبوتی از فیلمنامه Spider-Man: No Way Home

به‌تازگی مشخص شده که برنامه بازگشت سه شخصیت دیگر از فیلم‌های گذشته مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home حذف شده است.

پیش از اکران فیلم Spider-Man: No Way Home شایعاتی مبنی‌بر بازگشت شخصیت‌های متعددی از فیلم‌های گذشته مرد عنکبوتی شنیده می‌شد که برخی از آن به حقیقت پیوست و برخی از آن در حد شایعه باقی‌ ماند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت‌های بیشتری قرار بود در فیلم مرد عنکبوتی 3 بازگردند. جوآنا رابینسون، دیو گونزالس و گاوین ادواردز از نویسندگان کتاب MCU: The Reign of Marvel Studios با کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسندگان فیلم Spider-Man: No Way Home ملاقات کرده و آن‌ها جزئیات بیشتری را منتشر کردند.

شخصیت‌های پیتر پارکر و مری جین در رستوران دانشگاه

طبق این صحبت‌ها، سامرز و مک‌کنا بازگشت سه شخصیت زن دیگر از فیلم‌های گذشته مرد عنکبوتی در این قسمت را تایید کرده بودند که درنهایت از فیلم حذف شدند. طبق این نوشته، سامرز و مک‌کنا در مقاطعی نسخه‌هایی از فیلمنامه را نوشتند که در آن شاهد بازگشت گوئن استیسی با بازی اما استون، مری جین واتسون با بازی کیرستن دانست و زن عمو می با بازی سالی فیلد بودیم. اما آن‌ها درنهایت به این نتیجه رسیدند که شخصیت‌های زیادی در فیلم حضور دارند و تصمیم به حذف آن‌ها از فیلم گرفتند.

آن‌ها تصمیم گرفتند تا تنها شخصیت‌های زن با حضور قابل توجه مثل زن عمو می با بازی مریسا تومی و ام‌جی با بازی زندیا در فیلمنامه فیلم Spider-Man: No Way Home باقی بمانند. از آنجایی‌که فیلمنامه دائما در حال تغییر بود،‌ هیچ یک از بازیگران نمی‌توانستند نسخه کامل یا نهایی فیلمنامه را بخوانند و آن‌ها براساس ایمانی که به کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌همراه ایمی پاسکال، تهیه‌کننده فیلم و جان واتس،‌ کارگردان فیلم داشتند، به پروژه پیوستند.

پیش از این هم مشخص شده بود که شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد که درنهایت صحنه او از فیلمنامه حذف شد. فیلم Spider-Man: No Way Home بیش از ۱/۹۲۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۱۴/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱/۱۰۷ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم مرد عنکبوتی 3 هم‌اکنون سومین فیلم پر فروش‌ تاریخ سینمای آمریکا و هفتمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده