نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸

حمله گودزیلا به ژاپن در تریلر جدید فیلم Godzilla Minus One

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Godzilla Minus One منتشر شده است که در آن شاهد حمله گودزیلا به ژاپن هستیم.

زمان زیادی تا اکران فیلم Godzilla Minus One در ژاپن باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه دیگری از فیلم ژاپنی جدید گودزیلا منتشر شده است. در تریلر کوتاه و جدید فیلم Godzilla Minus One که ۱۶ ثانیه تنها زمان آن است و درواقع یک تبلیغ تلویزیونی محسوب می‌شود، شاهد تصاویر جدیدی هستیم که گودزیلا به ژاپن حمله می‌کند و به شکلی بی‌رحمانه شروع به کشتار کرده است و ارتش ژاپن به‌دنبال یافتن راهی برای متوقف کردن این کایجو عصبانی و بی‌رحم است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.

فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد که ۶۹ سال پس از اکران فیلم Gojira که با نام Godzilla هم شناخته می‌شود در کشور ژاپن در سال ۱۹۵۴ است. این فیلم، اولین فیلم دنیای گودزیلا است که روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین فیلم گودزیلا جدید در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر IMAX فیلم Godzilla Minus One باشید:

پوستر IMAX فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی دنیای مانسترورس و نسخه آمریکایی گودزیلا در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از آن هم می‌توانید منتظر شروع پخش سریال گودزیلا شبکه اپل باشید. پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده