نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵

انتقال پخش انیمیشن Spellbound از اپل به نتفلیکس

نتفلیکس با استودیو اسکای‌دنس انیمیشن به توافقی چند جانبه برای تولید و پخش انیمیشن دست یافته است که انیمیشن Spellbound اولین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس به قرارداد چند جانبه مهمی برای تولید و پخش انیمیشن دست پیدا کرده است. استودیو اسکای‌دنس انیمیشن از قطع همکاری با اپل خبر داده است و همچنین اعلام کرد که آن‌ها به توافقی چند جانبه با نتفلیکس برای تولید و پخش انیمیشن دست پیدا کرده‌اند. انیمیشن Spellbound قرار است اولین همکاری مشترک میان نتفلیکس و اسکای‌دنس انیمیشن باشد که حالا پخش آن از اپل تی‌وی پلاس به Netflix منتقل شده است.

انیمیشن طلسم‌شده اکنون قرار است در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود. ریچل زگلر، نیکول کیدمن، خاویر باردم، جان لیسگو، جنیفر لوئیس و ناتان لین از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spellbound حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. ویکی جنسون وظیفه کارگردانی این انیمیشن موزیکال را براساس فیلمنامه‌ای از لیندا وولورتون، لورن هاینک و الیزابت مارتین بر عهده دارد.

لیان و پدر و مادرش در انیمیشن طلسم شده

وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن طلسم‌شده نیز بر عهده آلن منکن، آهنگساز و ترانه‌سرا انیمیشن The Little Mermaid، انیمیشن Beauty and the Beast و انیمیشن Aladdin است. داستان انیمیشن Spellbound در دنیای جادویی لومبریا رخ می‌دهد که دختر جوانی به‌نام پرنسس الیان باید طلسمی را بشکند که پادشاهی او را به دو نیم تقسیم کرده‌ است. همچنین انیمیشن Pookoo دومین اثر اسکای‌دنس انیمیشن است که در سال ۲۰۲۵ قرار است از نتفلیکس پخش شود. ناتان گرنو، دستیار کارگردان انیمیشن Tangled وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد.

استودیو اسکای‌دنس انیمیشن به ریاست جان لستر، کارگردان انیمیشن Toy Story و مدیر سابق پیکسار برنامه گسترده‌تری هم دارد و این استودیو با همکاری نتفلیکس در آینده قرار است انیمیشن Ray Gunn به کارگردانی برد برد با سابقه کارگردانی انیمیشن The Incredibles، انیمیشن Incredibles 2، انیمیشن Ratatouille، انیمیشن The Iron Giant و فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol به‌همراه انیمیشن جدید ریچ مور، کارگردان انیمیشن Wreck-It Ralph، انیمیشن Ralph Breaks the Internet و انیمیشن Zootopia براساس داستان جک و لوبیای سحرآمیز را تولید و پخش کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده