نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر فیلم ناپلئون با تمرکز روی فعالیت‌های نظامی امپراتور فرانسه

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم بیوگرافی درام تاریخی Napoleon را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Napoleon (ناپلئون) به کارگردانی ریدلی اسکات را پخش کرده است. این ویدیو واکین فینیکس را در نقش فرمانده نامدار فرانسوی نشان می‌دهد که جهان را با قدرت نظامی و اصلاحات لیبرالی تغییر داد. این تریلر نگاهی اجمالی به نبردهای پرهیجان فیلم دارد و نحوه به قدرت رسیدن ناپلئون و رابطه پیچیده این شخصیت تاریخی با ژوزفین را نمایش می‌دهد.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز در نقش کولنکورت، لودیوین سنیه در نقش ترزا تالین، متیو نیدهم در نقش لوسین بناپارت، یوسف کرکور در نقش لوئی-نیکولا داوو، فیل کورنول در نقش شارل-هانری سانسون، پال ریس در نقش تالیران، کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت، جان هالینگورث در نقش میشل نی و مارک بونار در نقش ژان-آندوش جونو در فیلم Napoleon نقش‌آفرینی می‌کنند.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Gladiator (گلادیاتور) سکان هدایت فیلم Napoleon را در دست داشت و دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است. ریدلی اسکات و کوین والش از شرکت Scott Free به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت داشتند. فیلم ناپلئون در تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) روی پرده‌ سینما می‌رود و در زمان نامعلوم دیگری به شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس راه می‌یابد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده