نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹

تمدید سریال Gen V برای فصل دوم توسط آمازون

شبکه آمازون به شکل رسمی از تمدید سریال Gen V از دنیای سریال The Boys برای فصل دوم خبر داده است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Gen V که اسپین‌آف سریال The Boys محسوب می‌شود، از شبکه آمازون آغاز شده و تاکنون ۵ قسمت از این سریال ابرقهرمانی بزرگسالانه پخش شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جن وی با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. آمازون رسما اعلام کرد که سریال Gen V برای فصل دوم تمدید شده است. اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست، اما این اتفاق پیش از پخش قسمت ششم این سریال با نام جومانجی رخ می‌دهد که این قسمت بامداد فردا از آمازون پخش خواهد شد.

سریال Gen V با استقبال گرم بینندگان آمازون مواجه شده و ظاهرا آمار آن قسمت به قسمت نیز رشد داشته است. همچنین در قسمت ششم این سریال طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت جنسن الکس برای نقش سولجر بوی باشند که پیش از این نقش سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys را بازی کرده بود. سریال Gen V در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین طرفداران سریال The Boys برای فصل چهارم این سریال تا سال ۲۰۲۴ باید صبر کنند.

۳ شخصیت اصلی دختر در آشپزخانه در سریال Gen V

پاتریک شوارتزنگر، لیز برادوی، جز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندن تور، درک لوه، آسا جرمن، سین پاتریک توماس و مارکو پیگوسی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gen V حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز نقش دا‌شته‌اند.

اتفاقات سریال Gen V در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده