نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵

تبدیل The Marvels به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول

با مشخص شدن مدت زمان نهایی فیلم The Marvels، حالا این فیلم تبدیل به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم The Marvels مشخص شده است. طبق اطلاعات رسمی، مدت زمان فیلم مارولز قرار است ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه یا به عبارتی ۱۰۴ دقیقه باشد که بدون تیتراژ پایانی فیلم که زمانش نزدیک به ۱۱ دقیقه است، مدت زمان کلی فیلم چیزی در حدود ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه یا به عبارتی ۹۳ دقیقه خواهد بود. بدین ترتیب فیلم The Marvels حالا کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول است که باید دید چقدر این موضوع قرار است روی عملکرد و کیفیت فیلم تاثیر بگذارد.

در یک مقایسه کلی، مدت زمان فیلم Captain Marvel حدود ۲ ساعت و ۳ دقیقه یا به عبارتی ۱۲۳ دقیقه بوده است که دنباله آن ۱۹ دقیقه‌ کوتاه‌تر از قسمت اول است. پیش از این هم مشخص شده بود که فیلم The Marvels قرار است کوتاه‌ترین فیلم MCU باشد، اما مدت زمان نهایی و دقیق آن تا به امروز منتشر نشده بود. طبق پیش‌بینی اولیه، فیلم مارولز افتتاحیه‌ای در حدود ۵۰ تا ۷۵ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که احتمال تغییر این پیش‌بینی تا زمان اکران بسیار بالا است.

 درگیری کاپیتان مارول و دار-بن در فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن، پارک سئو-جون، زنوبیا شروف، موهان کاپور، ساغر شیخ، لاشانا لینچ و رندال پارک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده