نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷

تولید سریال لایو-اکشن Gargoyles برای شبکه دیزنی پلاس

شرکت دیزنی یک لایو-اکشن با اقتباس از انیمیشن سریالی Gargoyles برای شبکه دیزنی پلاس تولید می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که طرفدارهای کارتون Gargoyles (گارگویل‌ها) شرکت دیزنی می‌توانند منتظر یک سریال لایو-اکشن با اقتباس از این مجموعه باشند. رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که این انیمیشن محبوب توسط گری دابرمن و شرکت Atomic Monster متعلق به جیمز وان در قالب یک لایو-اکشن بازسازی می‌شود.

سریال لایو-اکشن Gargoyles برای شبکه دیزنی پلاس ساخته می‌شود و گری دابرمن به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر پروژه فعالیت می‌کند. گری دابرمن سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) و فیلم Annabelle Comes Homes (آنابل به خانه می‌آید) را در کارنامه دارد و قسمت آزمایشی سریال لایو-اکشن Swamp Thing (سوامپ تینگ) از شرکت دی‌سی را به رشته تحریر درآورده است.

سال گذشته یک کمیک بوک تازه از مجموعه Gargoyles در اختیار طرفدارها قرار گرفت که ادامه داستان نمایش را روایت می‌کرد. نسخه ریمستر بازی Gargoyles کنسول Sega Genesis نیز امروز مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

انیمیشن سریالی Gargoyles شرکت Disney در طول ۳ فصل بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ تقدیم بیننده‌ها شد. این انیمیشن در طول پخش اولیه با بازخوردهای متوسط مواجه شد، اما در سال‌های بعد مورد توجه طرفدارها قرار گرفت. این مجموعه به رسانه‌های دیگری نظیر کمیک بوک‌ها و بازی‌های ویدیویی نیز راه پیدا کرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده