نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

ساخت مستند سریالی براساس فیلم تاپ گان

یک مستند سریالی براساس مجموعه تاپ گان با نام Top Gun: The Next Generation برای شبکه Nat Geo در دست ساخت است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه تاپ گان به شکلی متفاوت باز خواهد گشت. یک مستند سریالی براساس مجموعه پر فروش و محبوب Top Gun در دست ساخت است که این مستند قرار است Top Gun: The Next Generation نام داشته باشد و از شبکه نشنال جئوگرافیک پخش خواهد شد. تمرکز این مستند روی خلبانان‌های نخبه‌ نیروی دریایی آمریکا است که در برنامه تاپ گان قرار است حضور پیدا کنند و آموزش ببینند.

طبق خلاصه داستان منتشر شده از مستند Top Gun: The Next Generation، این مستند سریالی داستان گروهی از افسران را دنبال می‌کند که قرار است سخت‌گیری‌های خود را در یک برنامه طاقت فرسا آموزشی پرواز پیشرفته اعمال کنند. آن‌ها قرار است برای اولین‌بار چالش برانگیزترین آزمایش‌های پروازی ممکن از جمله فرود روی یک ناو هواپیمابر در حال حرکت روی دریا را آغاز کنند. افراد نخبه و انتخاب شده تنها شامل گروه کوچکی از بهترین‌ها خواهند شد که درنهایت اجازه پرواز با جنگنده F-35C Lightning II، پیشرفته‌ترین جت جنگی جهان را خواهند یافت.

ورایتی همچنین می‌گوید که این مستند شامل مصاحبه با خلبان‌ها و افسران تا تصاویری از سکانس‌های هوایی خواهد بود. کارن ادواردز سازنده و شورانر سریال Top Gun: The Next Generation خواهد بود. تانیا شاو هم به‌‌عنوان مدیر اجرایی و لانا صلاح به‌عنوان کارگردان در این سریال حضور خواهند داشت. پیش از این فیلم Top Gun با بازی تام کروز بیش از ۳۵۷.۳ میلیون دلار در سال ۱۹۸۶ در گیشه جهانی فروش کرده بود. پس از آن فیلم Top Gun: Maverick در سال گذشته به فروش ۱.۴۹۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده