نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱

تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با تمرکز روی کارول

شبکه AMC تیزر کوتاهی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را پخش کرد که آغاز ماجراجویی‌های کارول برای یافتن دریل را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC نخستین تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) را پخش کرده است. این تیزر بازگشت کارول با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌براید را نشان می‌دهد که برای یافتن دریل هر کاری انجام می‌دهد. فیلم‌برداری فصل دوم این سریال آخرالزمانی پس از امضای توافقنامه موقتی SAG-AFTRA توسط شبکه AMC در فرانسه در جریان است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فصل اول سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل که خود را اطراف سواحل فرانسه می‌یابد، تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه به این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برایش دشوار می‌سازد».

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم 3 Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در سریال دریل دیکسون نقش‌آفرینی کردند.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فرعی فعالیت می‌کرد و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند. نخستین فصل این سریال بزرگ‌ترین نمایش در تاریخ سرویس استریم +AMC را داشته است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده