نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳

اعلام نام صداپیشگان جدید ریک و مورتی در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

با شروع پخش فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty، شبکه ادالت سوییم سرانجام از نام صداپیشگان جدید ریک و مورتی پرده برداشت.

جاستین رویلند، یکی از دو سازنده انیمیشن Rick and Morty و صداپیشه ریک و مورتی قرار نیست در فصل هفتم این سریال انیمیشنی حضور داشته باشد و مدتی پیش در تریلر فصل هفتم این انیمیشن شاهد نمایش صداپیشگان جدید این دو شخصیت بودیم، اما نام آن‌ها در آن زمان اعلام شد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام صداپیشگان جدید ریک و مورتی اعلام شده است. قسمت اول فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty بامداد امروز پخش شد که در پایان آن شاهد پخش نام صداپیشگان جدید ریک سانچز و مورتی اسمیت بودیم.

طبق اعلام ادالت سوییم، ایان کاردونی صداپیشگی ریک سانچز و هری بلدن صداپیشگی مورتی اسمیت را بر عهده گرفته‌اند. همچنین جان آلن صداپیشگی شخصیت Mr. Poopybutthole را بر عهده دارد. همچنین سارا چالک در نقش بث اسمیت، کریس پارنل در نقش جری اسمیت، اسپنسر گرمر در نقش سامر اسمیت و کاری والگرن در نقش دایان سانچز (Space Cruiser) برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند. 

همچنین برخلاف ۶ فصل گذشته، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال ریک و مورتی به‌تنهایی بر عهده دان هارمون بوده است. رویلند پیش از این به‌خاطر اتهامات وارد شده که درنهایت اثبات نشد و تبرئه شد، از این مجموعه اخراج شد. در هر حال هارمون و شبکه ادالت سوییم برنامه‌ بلند مدت برای ادامه دادن انیمیشن Rick and Morty دارند و در حال حاضر حداقل تا فصل دهم آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده