نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱

پخش آهنگ تیلور سوئیفت در تریلر جدید انیمیشن Migration

یونیورسال تریلر جدیدی از انیمیشن Migration را منتشر کرده است که ضمن نمایش تصاویر جدید، شاهد پخش آهنگ تیلور سوئیفت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Migration منتشر شده است. یونیورسال به‌تازگی دومین تریلر رسمی انیمیشن مهاجرت را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از مشکلات مهاجرت خانواده اردک در طول سفر آن‌ها هستیم. درکنار تصاویر جدید و بامزه این انیمیشن، در طول تریلر جدید انیمیشن Migration شاهد پخش آهنگ Out of the Woods از تیلور سوئیف نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید: 

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمیشن Migration نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید انیمیشن Migration

بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Ernest & Celestine که انیمیشن The Big Bad Fox and Other Tales را نیز کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Migration را براساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت، سازنده سریال The White Lotus بر عهده دارد. انیمیشن Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می‌کند که اعضای خانواده پدر خانواده را برای تعطیلات و یک سفر بزرگ متقاعد می‌کنند و آن‌ها قرار است در این تعطیلات از نیو انگلند به کارائیب سفر کنند، اما در شهر نیویورک گرفتار می‌شوند. 

انیمیشن Migration برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن درواقع اثر بعدی استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن، سازنده آثاری چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن The Secret Life of Pets، انیمیشن Sing و انیمیشن The Grinch پس از انیمیشن ماریو است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده