نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۸

انتخاب جیسون موموآ برای نقش لوبو در دنیای دی سی یونیورس

گفته می‌شود که جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن قرار است نقش لوبو را در دنیای سینمایی دی سی یونیورس جیمز گان بازی کند.

حواشی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پایانی ندارد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که جیسون موموآ برای یک نقش متفاوت در دنیای دی سی یونیورس باز خواهد گشت. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر The Hot Mic podcast فاش کرد که جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن در DCEU قرار است نقش لوبو را در DCU بازی کند. او هم‌اکنون برای این نقش انتخاب شده است و اعلام رسمی آن در سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. اسنایدر تایید کرد:

«این واقعیت دارد و جیسون موموآ قطعا بازیگر لوبو است. فکر می‌کنم تایید رسمی جیسون موموآ برای نقش لوبو در حدود ماه فوریه اتفاق خواهد افتاد. این موضوع ارتباطی به اعتصاب ندارد و به‌خاطر آکوامن است. زمانی‌که آکوامن روی پرده برود و بعدش هم روی مکس در دسترس قرار بگیرد، حدود یک تا دو هفته بعد می‌توانیم منتظر اعلام رسمی این خبر باشیم. من فکر می‌کنم فوریه این خبر اعلام می‌شود، اما در ماه مارس هم احتمال دارد اتفاق بیفتد. به‌زودی می‌توانید منتظر اعلام موموآ برای لوبو باشید؛ به‌خصوص اگر او بخشی از بازیگران فیلم سوپرمن باشد.»

شخصیت لوبو در حال فریاد زدن

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که کار موموآ با آکوامن پس از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به پایان خواهد رسید و حضور او در یک نقش دیگر می‌تواند منطقی باشد. همچنین حضور لوبو در فیلم Superman: Legacy نمی‌تواند خیلی غیر منتظره باشد؛ چرا که جیمز گان پیش از این از حضور شخصیت‌های زیادی در این فیلم خبر داده بود و همچنین دارای تاریخچه با شخصیت سوپرمن است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است آخرین اثر دنیای DCEU باشد و پس از آن این مجموعه ریبوت خواهد شد. همچنین فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده