نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

بازگشت حماسی گودزیلا در تریلر جدید سریال Monarch: Legacy of Monsters

اپل تریلر و پوستر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از گودزیلا هستیم.

سریال Monarch Legacy of Monsters به‌تازگی برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده و مورد توجه مثبت آن‌ها قرار گرفته است. احالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و تریلر جدیدی از سریال Godzilla منتشر شده است. اپل در طول کامیک کان نیویورک امسال تریلر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters را منتشر کرده است که در طول آن بیشتر با داستان و اتفاقات سریال آشنا می‌شویم و ضمن نمایش کایجوهای جدید و بازگشت چند هیولای قدیمی، شاهد تصاویر جدید و جذابی از گودزیلا هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شده که تمرکز آن روی گودزیلا است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

گودزیلا در پوستر جدید سریال Monarch: Legacy of Monsters

پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد. اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال مونارک: میراث هیولاها حضور دارند. طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارد. این سریال هیولایی در ۱۰ قسمت تولید شده است.

بلک به‌همراه، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش دارند. رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، کرت راسل، وایت راسل، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در هر حال روزهای شلوغی را برای طرفداران گودزیلا و فیلم‌های هیولایی پیش رو داریم.


منبع sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده