نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

انتشار اولین تصاویر و ماه پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک و میشون

شبکه AMC با انتشار اولین تصاویر به‌صورت رسمی ماه شروع پخش و نام رسمی سریال جدید مردگان متحرک با محوریت ریک گرایمز و میشون را اعلام کرد.

اسپین‌آف دیگری از دنیای مردگان متحرک و براساس شخصیت ریک گرایمز و میشون در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال The Walking Dead جدید منتشر شده است. شبکه AMC تایید کرد که این سریال قرار است The Walking Dead: The Ones Who Live نام داشته باشد و همچنین اولین تصاویر و تیزر این سریال را منتشر کرد که می‌توانید اولین تیزر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live را ازطریق یوتیوب تماشا کنید و سپس شاهد اولین تصاویر آن باشید:

همچنین مشخص شد که پخش سریال The Walking Dead: The Ones Who Live از ماه فوریه ۲۰۲۴ (بهمن یا اسفند ۱۴۰۲) از شبکه AMC و AMC Plus آغاز خواهد شد، اما تاریخ پخش دقیق‌تری اعلام نشده است. اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز، دانای گوریرا در نقش میشون، پولیانا مک‌اینتاش در نقش جادیس استوکز/ان، لزلی-ان برنت، تری اوکوئین و مت جفریس از جمله بازیگرانی هستند که در سریال مردگان متحرک: آن‌هایی که زندگی می‌کنند حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسکات ام. گیمپل و دانای گوریرا وظیفه ساخت سریال The Walking Dead: The Ones Who Live را بر عهده دارند. این سریال بیشتر به‌عنوان یک داستان حماسی عاشقانه توصیف شده بود و طبق خلاصه داستان منتشر شده، ریک و میشون به دنیای دیگری فرستاده می‌شوند که عملا بر پایه جنگ علیه مردگان خلق شده است و درنهایت به محلی برای جنگ علیه زنده‌ها تبدیل شده است. آیا آن‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند و آن‌ها در چه موقعیت، مکان و شرایطی با یکدیگری مواجه خواهند شد؟ آیا آن‌ها دشمن هستند یا عاشق یکدیگر؟

در بخش قربانیان خواهند بود یا گروهی که پیروز هستند؟ آیا آن‌ها حتی زنده هستند یا اینکه خود به مردگان متحرک تبدیل شده‌اند؟ سریال The Walking Dead: The Ones Who Live یکی از چندین سریال اسپین‌آف دنیای مردگان متحرک است. در حال حاضر سریال The Walking Dead: Dead City و سریال The Walking Dead: Daryl Dixon دو اسپین‌آف دیگر این مجموعه هستند که هر دو سریال برای فصل دوم تمدید شده‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده