نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۴

آدام سندلر در نقش یک مارمولک ۷۴ ساله در تریلر انیمیشن Leo نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن Leo را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش آدام سندلر در نقش یک مارمولک ۷۴ ساله هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن لئو منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدید و رسمی انیمیشن Leo را منتشر کرده است که در طول آن شاهد لئو، مارمولک ۷۴ ساله هستیم که درواقع حیوانی در یک مدرسه است که حالا در طول تریلر شاهد ماجراجویی این مارمولک با صداپیشگی آدام سندلر هستیم که در تلاش است از مدرسه فرار و زندگی بیرون آن را پیش از مرگش تجربه کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Leo را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رابرت ماریانتی،‌ رابرت اسمیگل و دیوید واچتنهیم وظیفه کارگردانی انیمیشن Leo را بر عهده داشته‌اند. رابرت اسمیگل، آدام سندلر و پل سادو هم فیلمنامه این انیمیشن کمدی را نوشته‌اند. آدام سندلر، بیل بور، سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر، آلیسون استرانگ، شیلا کاراسکو، راب اشنایدر، استفانی شو و جکی سندلر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن لئو حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Leo داستان یک مارمولک ۷۴ ساله و خسته به‌نام لئو را دنبال می‌کند که سال‌ها با یک لاک پشت در آکواریوم یک کلاس درس دبستانی در فلوریدا زندگی می‌کند و گرفتار شده است. لئو زمانی‌که متوجه می‌شود تنها یک سال دیگر عمر می‌کند، تصمیم به فرار می‌گیرد تا زندگی خارج از آکواریوم و مدرسه را تجربه کند.

انیمیشن Leo در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده