نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

بازگشت کارول در فصل دوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون

ملیسا مک‌براید، بازیگر نقش کارول پلیتر قرار است در فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon حضور داشته باشد و حالا نام سریال هم تغییر خواهد کرد.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon از زمان پخش خود توانسته است مورد توجه قرار بگیرد و این سریال فرعی از دنیای مردگان متحرک برای فصل دوم نیز باز خواهد گشت. ددلاین گزارش داد که در فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon قرار است شاهد بازگشت ملیسا مک‌براید، بازیگر نقش کارول پلیتر باشیم و دوباره شاهد همراهی کارول و دریل دیکسون در این سریال خواهیم بود. 

همچنین فصل دوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون اکنون قرار است The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol نام داشته باشد که قابل انتظار است که تمرکز بیشتری روی داستان شخصیت کارول داشته باشد. در ابتدا هم قرار بود شاهد حضور کارول پلیتر در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon باشیم، اما در ادامه ملیسا مک‌براید از این پروژه جدا شد.

تمرکز سریال The Walking Dead: Daryl Dixon روی داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس است که به ساحل فرانسه می‌رسد و در تلاش است که بفهمد چگونه به این مکان رسیده و او اکنون به‌دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی و لوئیس پوچ سیگلیوزی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال جدید مردگان متحرک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در ۶ قسمت تولید شده است که بزرگ‌ترین استقبال روی شبکه AMC پلاس را تا به امروز داشته است. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده