نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

فیلم Deadpool 3 اولویت بالایی برای دیزنی و مارول دارد

طبق گزارش جدید منتشر شده، فیلم Deadpool 3 نه‌تنها قرار نیست با تأخیر اکران شود، بلکه از اولویت اصلی دیزنی و مارول برخوردار است.

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 به علت اعتصاب بازیگران متوقف است، اما شواهد حاکی از آن است که تولید فیلم به‌زودی از سر گرفته خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم ددپول 3 ظاهرا قرار نیست عقب بیفتد. The Wrap مدتی شد که با وجود تعطیلی چند ماهه تولید فیلم، فیلم Deadpool 3 همچنان قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود و تاریخ اکران آن قرار نیست تغییر کند.

البته این موضوع کاملا به توافق اتحادیه بازیگران و تهیه‌کنندگان دارد که قرار است هفته آینده جلسه برگزار کنند که انتظار می‌رود در آن شاهد یک توافق باشیم. پیش از این شان لوی، کارگردان قسمت سوم فیلم ددپول گفته بود که آن‌ها نیمی از مراحل فیلم‌برداری فیلم را انجام داده‌اند و به‌نظر می‌رسد که در صورت توافق و پایان اعتصاب بازیگران، تولید فیلم Deadpool 3 سریعا از سر گرفته خواهد شد. گفته می‌شود که فیلم ددپول 3 دارای مقیاس و اندازه مشابهی مثل یک فیلم Avengers است.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده