نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹

حضور بازیگر Inglourious Basterds در فیلم فرانکنشتاین گیرمو دل تورو

گیرمو دل تورو از حضور بازیگر شناخته شده دیگری در فیلم جدید فرانکنشتاین خبر داده که دو جایزه اسکار برده است.

گیرمو دل تورو، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار در حال کارگردانی اقتباس جدیدی از داستان فرانکنشتاین است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است. گیرمو دل تورو در مصاحبه کولایدر تایید کرد که کریستف والتس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Django Unchained و فیلم Inglourious Basterds قرار است در فیلم Frankenstein به ایفای نقش بپردازد.

کریستف والتس

اندرو گارفیلد، اسکار آیزاک و میا گاث دیگر بازیگرانی هستند که قرار است شاهد حضور آن‌ها در فیلم فرانکنشتاین باشیم. دل تورو این فیلم را به اثری توصیف کرده که برای ۵۰ سال به‌دنبال ساخت آن بوده است و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Frankenstein طبق گفته دل تورو از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. در هر حال دل تورو همچنان در حال کار روی فیلمنامه این فیلم است که گفته می‌شود نتفلیکس حق پخش آن را بر عهده دارد؛ اگرچه برخی از گزارش‌های تایید نشده از احتمال تولید و پخش فیلم توسط شرکت دیگری خبر می‌دهند.

مشخص نیست که اتفاقات فیلم Frankenstein در دوران قدیم یا دوران مدرن جریان خواهد داشت و همچنین مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش دکتر فرانکنشتاین و هیولایی را که او خلق کرده بازی کند، اما پیش‌بینی می‌شود که گاث نقش معشوقه دکتر فرانکنشتاین را بازی کند. علاوه‌بر فیلم Frankenstein، دل تورو قرار است در همکاری دوباره با نتفلیکس انیمیشن The Buried Giant را نیز کارگردانی کند که مانند انیمیشن Pinocchio، این پروژه نیز قرار است یک انیمیشن استاپ موشن باشد.

البته دل تورو قرار است طبق گفته خودش در ابتدا فیلم Frankenstein را که فیلم لایو اکشن بعدی او است، کارگردانی کند و سپس به سراغ انیمیشن The Buried Giant خواهد رفت. دل تورو پیش از این برای فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی و یک جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن پینوکیو دریافت کند. کریستف والتس پیش از این با دل تورو در انیمیشن Pinocchio همکاری کرده بود.


منبع Worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده