نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۲

انتشار تصویر فیلم Rebel Moon برای نمایش کاراکتر شرور اصلی

مجله توتال فیلم تصویر جدیدی از Rebel Moon را منتشر کرد که اد اسکرین را در نقش کاراکتر شرور فیلم نشان می‌دهد.

فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire (ماه سرکش: بخش اول – فرزند آتش) در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳) از شبکه آنلاین نتفلیکس به نمایش در می‌آید. در این فیلم اد اسکرین، بازیگر نقش آژاکس در فیلم Deadpool (ددپول) دوباره نقش یک کاراکتر شرور را بازی می‌کند. اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجله Total Film تصویر جدیدی از فیلم ماه سرکش را برای نمایش کاراکتر اد اسکرین منتشر کرد.

کاراکتر شرور فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire می‌خوانیم: «وقتی یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه او را در حفظ موضع خود یاری کنند».

سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (فراتر از پیشتازان فضا) نقش اصلی فیلم ماه سرکش را ایفا می‌کند و چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، اسکای یانگ، روپرت فرند، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخیل هایسمان از دیگر بازیگران این فیلم علمی-تخیلی به‌شمار می‌آیند.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت هر دو بخش فیلم Rebel Moon را در دست داشت، بلکه درکنار شی هتن و کرت جانستاد فیلم‌نامه‌ آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته تحریر در آورد. ماه سرکش یکی از آثاری است که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده