نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

اعلام تاریخ نمایش فصل پایانی سریال The Crown؛ پخش با فرمت متفاوت

نتفلیکس اعلام کرد که برخلاف فصول گذشته، فصل ششم و پایانی سریال The Crown با فرمتی متفاوت پخش خواهد شد و همچنین تاریخ پخش آن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال The Crown تایید و اعلام شده است. نتفلیکس امروز رسما اعلام کرد که فصل پایانی سریال تاج قرار است در فرمتی متفاوت و در دو بخش از این شبکه پخش شود. ۴ قسمت اول فصل ششم سریال The Crown در قالب بخش اول در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد و بخش دوم فصل پایانی سریال تاج که شامل ۶ قسمت پایانی است، در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) از نتفلیکس پخش می‌شود.

فصل ششم و پایانی سریال The Crown درواقع قرار است مشابه فصل سوم سریال ویچر، فصل چهارم سریال Stranger Things، فصل پایانی سریال Ozark و چندین سریال دیگر نتفلیکس در فرمت دو بخشی پخش شود که ظاهرا توانسته با استقبال بینندگان نتفلیکس هم مواجه شود. همچنین اولین تیزر فصل ششم سریال تاج هم منتشر شده است که در طول این تیزر کوتاه شاهد نمایش نسخه‌های مختلف ملکه الیزابت در ۵ فصل گذشته هستیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم، جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت، اولیویا ویلیامز در نقش کامیلا پارکر بولز، الیزابت دبیکی در نقش شاهدخت دایانا، خالد عبدالله، سلیم داو، لیدیا لئونارد، مارسیا وارن، اندرو هاویل، جیمز ماری، برتی کارول، ریچارد رایکرافت، کلودیا هریسون، تئو فریزر استیل و سم وولف از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم و پایانی سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۵ فصل اول، پیتر مورگان وظیفه ساخت دو فصل پایانی سریال تاج را نیز بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده