نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۰

گیرمو دل تورو: تام کروز نزدیک بود در فیلم Pacific Rim بازی کند

گیرمو دل تورو در مصاحبه اخیر خودش گفت که تام کروز قرار بود در فیلم Pacific Rim بازی کند، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

فیلم Pacific Rim در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست طبق انتظار عمل کند و در گیشه با شکست تجاری مواجه شد. حالا نسخه دهمین سالگرد این فیلم با کیفیت بالاتر و نسخه سه‌بعدی IMAX قرار است دوباره روی پرده برود و به همین منظور گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم پاسیفیک ریم در مورد این فیلم صحبت کرده است. دل تورو سال‌ها تلاش کرده بود تا با تام کروز، ستاره فیلم‌های اکشن همکاری کند، اما این اتفاق هرگز رخ نداده است.

Pacific Rim 2013

کروز و دل تورو حتی قرار بود در فیلم At the Mountains of Madness که اقتباسی از رمان اچ‌پی لاوکرفت بود، همکاری کنند که این پروژه رویایی دل تورو هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت. حالا دل تورو در جریان مصاحبه اخیر خودش تایید کرده است که تام کروز نزدیک بود در فیلم Pacific Rim حضور داشته باشد و او در آستانه حضور در این فیلم بود، اما تداخل برنامه کاری او با این فیلم باعث شد تا هرگز او را در فیلم پاسیفیک ریم نبینیم. دل تورو در جریان یک پرسش و پاسخ با کولایدر گفت:

«دو مدل برای فیلم Pacific Rim و دو مدل برای فیلمنامه داشتیم. بنابراین نقشی که ادریس البا بازی کرد، تام کروز قرار بود آن را انجام دهد و حتی یک صحنه کارائوکه برای آن داشتیم. او می‌خواست این نقش را بازی کند، اما توافق انجام نشد. ما در حال ساخت چیزهایی بودیم اما او نمی‌توانست در فیلم حضور پیدا کند. منم با خودم فکر کردم پس بیاییم این کار را با ادریس البا انجام دهیم. بدیهی است که من مجبور شدم بخشی از فیلمنامه را بازنویسی کنم اما فکر می‌کردم کار جالبی برای انجام دادن است و خیلی سرگرم کننده بود.»

گیرمو دل تورو در پشت صحنه انیمیشن Pinocchio

فیلم Pacific Rim که با بودجه‌ای در حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده بود، درنهایت ۴۱۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و در آمریکا فروش آن به سختی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد. تام کروز در آن زمان در فیلم Oblivion به کارگردانی جوزف کوشینسکی و فیلم Edge of Tomorrow به کارگردانی داگ لیمان بازی کرد. دل تورو درنهایت اضافه کرد با اینکه فرصت کار با کروز فراهم نشد، اما آن‌ها با هم به این موضوع خندیده بودند و اعتقاد دارد که زندگی عجیبی را تجربه می‌کند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده