نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four انتخاب شده‌اند

مت شکمن، کارگردان فیلم Fantastic Four تایید کرد که بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند، اما تا پس از پایان اعتصاب بازیگران معرفی نخواهند شد.

مارول استودیو در حال ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four است، اما تاکنون بازیگران این فیلم مشخص و معرفی نشده‌اند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اولین خانواده دنیای مارول انتخاب شده‌اند. مت شکمن، کارگردان فیلم چهار شگفت انگیز به‌تازگی مصاحبه‌ای با کولایدر انجام داده و در مورد این فیلم صحبت کرده است. او در این مصاحبه تایید کرد که بازیگران اعضای این خانواده مارول در فیلم Fantastic Four انتخاب شده‌اند، اما برای معرفی فهرست آن باید تا پس از پایان اعتصاب بازیگران صبر کنیم.

شکمن ضمن ابراز هیجان در مورد بازیگران فیلم و همچنین روایت بخشی جدید و متفاوت از گروه چهار شگفت‌انگیز گفت: «ما در وسط اعتصابات SAG هستیم و تنها می‌توانم امیدوار باشم که به‌زودی به نتیجه برسد و به توافقی عالی دست پیدا کنند و به سر کار بازگردیم. سپس برنامه‌ای در این مرحله وجود خواهد داشت، اما نمی‌توانم چیز زیادی بگویم. در یک زمان مشخص یک اعلامیه خواهیم داشت و فهرست بازیگران را اعلام خواهیم کرد. می‌دانم که اینترنت بسیار هیجان‌زده و کنجکاو است تا بدانند آن‌ها چه کسانی هستند و من برای اشتراک گذاشتن نام آن‌ها هیجان‌زده هستم، اما الان نمی‌توانم چیزی بگویم.»

مت شکمن

پیش از این در مرداد گذشته شایعه شده بود که ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown برای نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی و جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things برای نقش جانی استورم در ریبوت فیلم Fantastic Four انتخاب شده‌اند، اما در آن زمان جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما گفت که این انتخاب‌ها تقریبا قطعی هستند، اما قراردادی به شکل رسمی امضا نشده است.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود. طبق گفته شکمن، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از بهار ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده