نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

جر و بحث لئوناردو دیکاپریو با رابرت دنیرو در ویدیو فیلم Killers of the Flower Moon

ویدیو جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شده است که در آن شاهد جر و بحث لئوناردو دیکاپریو با رابرت دنیرو هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم قاتلان ماه کامل منتشر شده است. در ویدیو جدید فیلم Killers of the Flower Moon شاهد جر و بحث ویلیام هیل با بازی رابرت دنیرو با ارنست با بازی لئوناردو دیکاپریو هستیم که این بحث پس از اشتباه یکی از افراد آن‌ها شکل گرفته است و در طول ویدیو بحث آن‌ها پس از سوار شدن به ماشین ادامه دارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم قاتلان ماه کامل به‌همراه اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

فیلم Killers of the Flower Moon برای اکران در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده