نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳

تریلر فیلم The Marvels با نمایش درگیری کاپیتان مارول و دار-بن

شرکت مارول تریلر جدیدی از فیلم The Marvels را پخش کرد که بازگشت کاپیتان مارول با نقش‌آفرینی بری لارسون را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مارول تریلر کاملا جدیدی از فیلم The Marvels (مارول‌ها) را برای نمایش بازگشت شکوهمندانه کاپیتان مارول با نقش‌آفرینی بری لارسون با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو درگیری بین دار-بن و کارول دنورز را نشان می‌دهد که به‌دنبال انتقام‌جویی از قهرمان مارول است. این فیلم ابرقهرمانی کماکان برای اکران در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم The Marvels می‌خوانیم: «حین بررسی یک کرم‌چاله مرتبط با کری، قدرت مونیکا رمبو با کامالا خان و کارول دنورز در‌هم‌آمیخته می‌شود. این سه با یکدیگر همراه می‌شوند تا بفهمند که چرا جای آن‌ها هر بار هنگام استفاده از قدرت‌های خود با دیگری عوض می‌شود». نیا داکوستا، کارگردان فیلم Candyman (کندی‌من) سکان هدایت این فیلم ابرقهرمانی را در دست داشت که یک دنباله برای فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به‌حساب می‌آید.

بری لارسون در نقش کارول دنورز / کاپیتان مارول، ایمان ولانی در نقش کامالا خان / خانم مارول، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو / فوتون، ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن در نقش دار-بن، پارک سو-جون در نقش متحد دنورز، زنوبیا شروف در نقش منیبه خان، موهان کاپور در نقش یوسف خان، ساغر شیخ در نقش امیر، لاشانا لینچ در نقش ماریا رمبو و رندل پارک در نقش جیمی وو از جمله بازیگران فیلم The Marvels به‌حساب می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده