// جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۳

سریال iCarly شبکه پارامونت پلاس کنسل شد

پارامونت پلاس اعلام کرده است که مجموعه تلویزیونی iCarly را برای فصل چهارم تمدید نمی‌کند.

شبکه آنلاین پارامونت پلاس به‌صورت رسمی تصمیم به لغو سریال iCarly و عدم ساخت و پخش فصل چهارم آن گرفت.

یکی از سخنگویان پارامونت پلاس اعلام کرد: «سریال در سه فصل بسیار عالی بود. آنچه که طرفداران واقعا می‌خواستند ببینند، ارائه شد. سرانجام کارلی و فردی درکنار هم بودند. ما از تمام بازیگران، نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان و کل گروه برای فداکاری، خلاقیت و استعدادشان تشکر می‌کنیم».

icarly 2021

آی‌کارلی یک سریال آمریکایی برای مخاطب کودک و نوجوان است که روی دختری به نام کارلی شِی تمرکز دارد. این سریال داستان زندگی کارلی و گروهی از بهترین دوستانش به نام سم و فردی را دنبال می‌کند؛ درحالی‌که با مشکلات و ماجراجویی‌های روزمره دست‌وپنجه نرم می‌کنند. آن‌ها یک نمایش اینترنتی را به راه می‌اندازند که در آن مسائل جالب و دیدنی از جمله شیرین‌کاری‌ها و استعدادهای افراد را به نمایش می‌گذارند. آی کارلی چند سال قبل در طول نخستین دوران پخش به یکی از عناصر اصلی فرهنگ عامه آمریکایی تبدیل شد و رکوردهای بینندگان را بین مخاطبان از گروه‌های سنی مختلف شکست.

این سریال یکی از برترین سریال‌های شرکت نیکلودئون است. آی‌کارلی ۱۳ بار در بخش‌های مختلف از مراسم‌های گوناگون نامزد انتخاب جایزه شد در این بین، ۵ بار آن جوایز را به‌دست آورد. از جمله این جوایز می‌توان به محبوب‌ترین سریال کمدی سال ۲۰۱۱ در مراسم Kids Choice Awards 2011 اشاره کرد.

 بازیگران آی‌کارلی ۱

در این سریال میراندا کازگرو در نقش کارلی، جنت مک‌کوردی در نقش سم، نیتن کرس در نقش فردی، جری ترینور در نقش اسپنسر و نوآ مانک در نقش گیبی نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال ساخته‌ی دن اشنایدر است که تهیه‌کننده اختصاصی این سریال نیز محسوب می‌شود. سری اصلی آی‌کارلی، نخستین بار در شبکه نیکلودین و از روز ۸ سپتامبر ۲۰۰۷ (۱۷ شهریور ۱۳۸۶) پخش شد، اما متأسفانه در سال ۲۰۱۳ به علت کنسل شدن پایان یافت.

در سال ۲۰۲۱ شاهد شروع پخش ریبوت آی‌کارلی به‌عنوان دنباله‌ی همان سریال موفق چند سال قبل بودیم. حالا مشخص شد که این ریبوت در سه فصل به پایان می‌رسد و فصل چهارم نخواهد داشت.

سریال ریبوت، داستانی را روایت می‌کند که حوادث آن ۱۰ سال پس از آی‌کارلی اول رخ می‌دهند. کارلی شی و دوستانش حالا به‌عنوان بزرگسال، کار، عشق و خانواده را تجربه می‌کنند. بازیگران جدید سریال لیسی ماسلی در نقش «هارپر» و جیدن تریپلت در نقش «میلیسنت» بودند.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده