نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹

ویدیو جدید فصل پنجم سریال فارگو با محوریت معرفی شخصیت جو کری

ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال Fargo منتشر شده است که در طول این ویدیو با شخصیت جو کری در این سریال آشنا می‌شویم.

طی هفته‌های اخیر ویدیوهایی از فصل پنجم سریال Fargo با محوریت معرفی شخصیت‌های آن منتشر شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوبت به پخش ویدیو دیگری از فصل پایانی این سریال آنتولوژی و محبوب رسید. شبکه FX به‌تازگی تیزر کوتاه دیگری از فصل پنجم سریال فارگو را منتشر کرده است که روی گیتر تیلمان با بازی جو کری تمرکز دارد. او درواقع کلانتر و پسر کلانتر روی تیلمان با بازی جان هم است که در حال جاسوسی است و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان هم، جونو تمپل، جنیفر جیسن لی، جو کری، ریشا مورجانی، لامورن موریس، دیو فولی، دیوید ریسدال، سم اسپرول، جسیکا پولی، نیک گومز و لوکاس گیج از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Fargo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان فصل پنجم سریال فارگو، دوروتی لیون پس از سلسله اتفاقاتی غیرمنتظره گرفتار مقامات عالی رتبه ایالت‌های غرب میانه آمریکا می‌شود. این زن خانه‌دار به‌ظاهر معمولی ناگهان به همان زندگی سابق خود کشانده می‌شود که فکر می‌کرد آن را پشت سر گذاشته است.

پخش فصل پنجم سریال Fargo از تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) از شبکه FX و سرویس استریم هولو آغاز خواهد شد. فصل پنجم سریال فارگو در ۱۰ قسمت تولید شده است و مانند ۴ فصل گذشته، نوآ هاولی برای ساخت فصل پایانی این سریال جنایی بازگشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده