نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

انتشار تریلر جدید انیمه PLUTO نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمه PLUTO را منتشر کرده است تا طرفداران بیشتر با اتفاقات این انیمه موردانتظار آشنا شوند.

انیمه PLUTO به‌عنوان یکی از موردانتظارترین انیمه‌های پاییز امسال شناخته می‌شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این انیمه منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدید و رسمی انیمه پلوتو را منتشر کرده است که در طول آن تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمه نمایش داده می‌شود. انیمه PLUTO داستان یک کارآگاه را دنبال می‌کند که برای حل یک پرونده مرگ ربات و انسان در حال تلاش است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمه PLUTO نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید انیمه PLUTO

انیمه PLUTO اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر نائوکی اوراساوا و تاکاشی ناکازاکی است که براساس مانگا آسترو بوی خلق و نوشته شده است. ۸ جلد از این مانگا نوشته و بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ منتشر شده است. توشیو کاواگوچی وظیفه کارگردانی انیمه پلوتو را بر عهده داشته و این انیمیشن در ۸ قسمت توسط Studio M2 به‌همراه Genco و Tezuka Productions تولید شده است. یوگو کانو هم وظیفه ساخت موسیقی متن این انیمه را بر عهده دارد.

انیمه PLUTO در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) از نتفلیکس پخش خواهد شد. شینشو فوجی، هیروکی یاسوموتو، کوئیچی یامادرا، هیدنوبو کیوچی، ریکیا کویاما، مامورو میانو، هیکاسا یوکو، مینوری سوزوکی و توشیهیکو سکی از جمله صداپیشگان انیمه پلوتو هستند.


منبع Crunchyroll
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده