// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹

جدایی ریچل زگلر از فیلم Paddington in Peru

ریچل زگلر که قرار بود در فیلم Paddington in Peru نقش جینا کبوت را بازی کند، به‌دلیل اعتصابات اتحادیه بازیگران صنعت سینما، تلویزیون و رادیو، از این پروژه کناره‌گیری کرد. قرار است بازیگر دیگری جایگزین او شود.

گزارش‌ها حاکی از این است که در فیلم Paddington 3 که به نام Paddington in Peru نیز شناخته می‌شود، ریچل زگلر (Rachel Zegler) به علت اعتصاب SAG-AFTRA با یک بازیگر دیگر جایگزین شده است.

ریچل زگلر در پدینگتون ۳

دنیل ریشتمن در توییتر اعلام کرده است که فیلم‌برداری انیمیشن پدینگتون ۳ تقریباً دو هفته دیگر به اتمام می‌رسد. همچنین ریشتمن گفت: «نقش زگلر در این انیمیشن، به علت در‌دسترس نبودن او به‌دلیل اعتصابات اتحادیه بازیگران صنعت سینما، تلویزیون و رادیو (SAG-AFTRA) برای درخواست حقوق بهتر، حفاظت دربرابر هوش مصنوعی و موارد دیگر، مجددا با بازیگر دیگری جایگزین شده است».

تقریباً یک ماه پیش از شروع اعتصابات SAG-AFTRA، ریچل زگلر، بازیگر فیلم عطش مبارزه تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes)، به همراه بازیگرانی از جمله امیلی مورتیمر، آنتونیو باندراس و الیویا کلمن در ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲) برای بازی در این اثر انتخاب شدند.

براساس گزارش رسانه Screen Daily، از آنجایی که اکثر بازیگران اصلی فیلم اروپایی بودند و عضوی از اتحادیه بازیگران فیلم و تلویزیون SAG-AFTRA نبودند، فیلم‌برداری این فیلم در تاریخ ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد) در انگلستان بدون حضور زگلر، آغاز شد. در ابتدا فرض می‌شد که زگلر پس از پایان اعتصاب SAG-AFTRA به تیم بازیگران این اثر سینمایی ملحق خواهد شد، اما با وجود اینکه SAG-AFTRA تعیین کرده است که مذاکرات خود را با اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) از سر می‌گیرد، به نظر می‌رسد که تولید فیلم بدون حضور ریچل زگلر ادامه خواهد داشت.

paddington

انیمیشن Paddington 3 که در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، محصول کشورهای امریکا و فرانسه در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و معمایی است. با وجود اینکه وظیفه کارگردانی دو قسمت قبلی این فیلم را پل کینگ بر عهده داشت، ولی او کارگردان قسمت سوم این مجموعه نخواهد بود.

کارگردانی این اثر توسط دوگال ویلسون انجام شده است و نویسندگان آن مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت هستند. البته داستان‌سرایان این انیمیشن پل کینگ و سایمون فرنابی هستند. علاوه‌بر بازیگران جدید، بن ویشاو در نقش پدینگتون، هیو بونه‌ویل در نقش هنری براون، جیم برودبنت در نقش ساموئل گروبر، مادلین هریس در نقش جودی براون، ساموئل جاسلین در نقش جاناتان براون، ایملدا استنتون در نقش خاله لوسی و جولی والترز از جمله بازیگرانی هستند که باری دیگر برای ایفای نقش در فیلم Paddington in Peru بازگشته‌اند.

امیلی مورتیمر قرار است برای ایفای نقش خانم مری براون جایگزین سالی هاوکینز شود. هاوکینز تا پیش از این در دو فیلم اول این مجموعه هنرنمایی کرده بود، ولی اخیرا اعلام کرد که قرار نیست برای فیلم سوم بازگردد. بدین ترتیب باندراس نقش کابوت، کاپیتان قایق را ایفا می‌کند که در پشت سر گذاشتن سفر پرو به خانواده براون کمک می‌کند. زگلر نیز قرار بود ایفاگر نقش جینا، دختر کابوت خواهد بود. درنهایت کلمن را داشتیم که نقش فردی را که خانه سالمندان خرس‌ها را اداره می‌کند، بر عهده داشت.

سری فیلم‌های Paddington، فیلم‌های بسیار پرفروشی برای شرکت‌های StudioCanal و Heyday Films بوده‌‌اند. قسمت اول این مجموعه در سال ۲۰۱۴ با بودجه ساخت ۶۵ میلیون دلاری موفق شده بود که فروشی بالغ‌بر ۲۸۲ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کند. میزان فروش قسمت دوم این مجموعه در سال ۲۰۱۷ نیز بیش از ۲۲۵ میلیون دلار بود.

تاکنون تاریخ دقیقی برای اکران فیلم Paddington in Peru اعلام نشده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده