نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴

فروش حق پخش فیلم جدید الیزابت اولسن با نام His Three Daughters به نتفلیکس

نتفلیکس با پرداخت ۷ میلیون دلار حق پخش فیلم His Three Daughters با بازی الیزابت اولسن را که اخیرا در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده بود، خریداری کرد.

مدتی پیش فیلم His Three Daughters در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد و توانست با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شود و پس از آن رقابت بزرگی بین استودیوها برای خرید حق پخش این فیلم شکل گرفت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه فیلم سه دختر او مشخص شده است. شبکه نتفلیکس توانست با پرداخت ۷ میلیون دلار حقوق پخش فیلم His Three Daughters را خریداری کند. البته برخی از منابع می‌گویند که مبلغ پرداختی نتفلیکس درواقع بیش از ۶ میلیون دلار و کمتر از ۷ میلیون دلار است.

نتفلیکس پیش از این با پرداخت ۱۱ میلیون دلار حق پخش فیلم Woman of the Hour به کارگردانی آنا کندریک را خریداری کرده بود. علاوه‌براین، نتفلیکس حق پخش فیلم Hit Man به کارگردانی ریچارد لینکلیتر را با پرداخت ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است. این دو فیلم نیز مانند فیلم His Three Daughters در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده بودند و توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرند. نتفلیکس همچنین اخیرا حق پخش مستند Mountain Queen: The Summits of Lhakpa Sherpa را خریداری کرده است.

در هر حال نتفلیکس حضور پر رنگ و موفقی در بازار این جشنواره داشته است. الیزابت اولسن، کری کن، ناتاشا لیون، جوان آدپو، جی او. ساندرس، رودی گالوان، خوزه فباس و جاسمین بریسی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم His Three Daughters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آزازل جیکوبز با سابقه کارگردانی فیلم French Exit و فیلم The Lovers وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سه دختر او را بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده