نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

تمدید انیمیشن باب اسفنجی برای فصل پانزدهم

شبکه نیکلودئون از تمدید انیمیشن SpongeBob SquarePants برای فصل پانزدهم خبر داده است تا داستان باب اسفنجی و دوستانش همچنان ادامه پیدا کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن باب اسفنجی با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه نیکلودئون اعلام کرد که انیمیشن SpongeBob SquarePants برای فصل پانزدهم تمدید شده است. این موضوع پیش از شروع پخش فصل چهاردم این انیمیشن رخ می‌دهد که قرار است یک ماه دیگر آغاز شود. فصل پانزدهم انیمیشن باب‌اسفنجی شلوارمکعبی قرار است دارای ۲۶ قسمت باشد که مجموع تعداد قسمت‌های مجموعه باب اسفنجی را به ۳۴۵ اپیزود افزایش خواهد داد.

انیمیشن باب‌اسفنجی شلوارمکعبی توسط استیون هیلنبرگ خلق شده است که در سال ۲۰۱۸ درگذشت و اکنون ویسنت والر وظیفه تولید آن را بر عهده دارد. انیمیشن SpongeBob SquarePants درواقع لقب طولانی‌ترین سریال شبکه نیکلودئون را هم یدک می‌کشد و این شبکه در حال حاضر برنامه‌ای برای پایان دادن به آن ندارد و حتی طی سال‌های اخیر شاهد تولید آثار اسپین‌آف تا انیمیشن بلند و حتی ترکیب لایو اکشن/انیمیشن از آن بودیم. 

طبق انتظار تام کنی در نقش باب اسفنجی، بیل فیجرباک در نقش پاتریک ستاره، کلنسی براون در نقش آقای خرچنگ، راجر بامپاس در نقش اختاپوس، کارولین لارنس در نقش سندی، مستر لارنس در نقش پلانکتون و دی بردلی بیکر در نقش اسکارلیوم برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل پانزدهم انیمیشن SpongeBob SquarePants باز خواهند گشت. همچنین انیمیشن The Patrick Star Show برای نیکلودئون و انیمیشن Kamp Koral: SpongeBob's Under Years برای شبکه پارامونت پلاس تولید و پخش می‌شوند.

همچنین انیمیشن سینمایی جدید با اسفنجی قرار است در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) اکران شود. پخش فصل چهارم انیمیشن SpongeBob SquarePants از تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) آغاز خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده