نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با انتشار اولین تریلر تایید شد

شبکه تی‌وی توکیو با انتشار تیزر و پوستری بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War را با نام The Conflict تایید و معرفی کرد.

روز گذشته قسمت ۲۵ و ۲۶ انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War که یک قسمت یک ساعته بود، پخش شد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش سوم سری جدید انیمه Bleach معرفی شده است. همان‌طور که پیش از این انتظار می‌رفت، ساخت بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War رسما تایید شد که این بخش قرار است The Conflict نام داشته باشد و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد که انتظار می‌رود دارای ۱۳ قسمت باشد. در ادامه می‌توانید تیزر بخش سوم این انیمه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اولین پوستر بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War درواقع دنباله انیمه بلیچ است که آرک پایانی داستان مانگا Bleach را پوشش می‌دهد و ۱۳ قسمت اول این انیمه در قالب بخش اول و با نام The Blood Warfare در سال ۲۰۲۲ پخش شدند و بخش دوم که شامل ۱۳ قسمت دیگر است تحت نام The Separation مدتی پیش پخش آن به پایان رسید. توموشیا تاگوچی، میتسوتوشی ساتو و هیکارو موراتا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف دنباله انیمه Bleach را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این انیمه بلیچ که اقتباسی از مانگایی محبوب اثر تایت کوبو، در ۳۶۶ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شده بودند. همچنین انیمه Bleach: Memories of Nobody، انیمه Bleach: The DiamondDust Rebellion، انیمه Bleach: Fade to Black و انیمه Bleach: Hell Verse قسمت‌های سینمایی انیمه Bleach هستند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده