نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

فیلم جنگ ستارگان تایکا وایتیتی لغو نشده است

پس از انتشار شایعاتی متعدد، سرانجام یک اینسایدر شناخته شده تایید کرد که ساخت فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی لغو نشده است.

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌براینکه قسمت جدید فیلم Star Wars به کارگردانی تایکا وایتیتی لغو شده و این فیلم از برنامه‌های لوکاس‌فیلم خارج شده است.  حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعه تکذیب شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان قسمت جدید پادکست The Hot Mic در مورد فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی صحبت کرده است. او گفت که شایعات لغو فیلم که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ تایید شده بود، نادرست هستند و این فیلم هنوز زنده است.

او خاطرنشان کرد که فیلم Star Wars وایتیتی هم‌اکنون قابل انتظار است که دارای یک پیش نویس فیلمنامه باشد و به‌طور مشخص پروژه لغو نشده است. او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و تنها گفت که روند تولید این فیلم همچنان در جریان است و پس از پایان اعتصاب نویسندگان روند نوشتن فیلمنامه آن ادامه خواهد یافت. پیش از این لوکاس‌فیلم تصمیم به لغو فیلم بدون نام جنگ ستارگان به تهیه‌کنندگی کوین فایگی و فیلم Star Wars: Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز گرفته بود.

این درحالی‌است که فعلا خبر جدیدی از فیلم Star Wars وایتیتی در دسترس نیست و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی شده بود. فیلم جنگ ستارگان تایکا وایتیتی یکی از چندین فیلم آینده دنیای جنگ ستارگان است که دیگر پروژه‌ها می‌توان به فیلم Star Wars: New Jedi Order با محوریت بازگشت ری با بازی دیزی ریدلی، فیلمی به کارگردانی دیو فیلونی، فیلمی به کارگردانی جیمز منگولد، فیلم Lando با بازی دونالد گلاو و یک فیلم دیگر به کارگردانی شان لوی اشاره کرد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده