// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲

ستایش استیون کینگ و گیرمو دل تورو از فیلم No One Will Save You کیتلین دیور

استیون کینگ، نویسنده آمریکایی ژانر وحشت و گیرمو دل تورو کارگردان، مکزیکی از فیلم No One Will Save You با نقش آفرینی کیتلین دیور، ستایش کردند.

استیون کینگ نویسنده آمریکایی ژانر وحشت و خالق آثاری از جمله درخشش (The Shining) و کری (Carrie) فیلم ترسناک و دلهره آوری برای فصل هالووین را پیشنهاد کرده است. این نویسنده ۷۶ ساله با نزدیک شدن هالووین پیشنهاد کرده است که دوست‌داران ژانر وحشت و علمی-تخیلی، فیلم هیچکس تو را نجات نمی‌دهد (No One Will Save You) با نقش آفرینی کیتلین دیور را تماشا کنند.

هیچ کس تورا نجان نمیدهد

همچنین گیرمو دل تورو کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده مکزیکی هم از این فیلم قدردانی کرد و گفت:« هیچ کس شما را نجات نخواهد داد و از این طریق خود را نجات خواهید یافت. هر تلاشی در مقیاس انسانی برای سرکوب یک طرف منجر به نزاع می‌شود. چون جهان به خوبی بازی نمی‌کند.»

فیلم No One Will Save You در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) در سینماهای نیویورک و لس آنجلس نمایش داده شد و سپس در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ ( ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) در پلتفرم هولو پخش شد. همچنین این فیلم توسط استودیو قرن بیستم تولید و با بودجه تخمینی ۲۲.۸ میلیون دلار در شهر نیواورلئان فیلم‌برداری شد. در داستان فیلم هیچکس تو را نجات نمی‌دهد ، برین آدامز، زنی که در خانه‌ای دورافتاده از دوران کودکی‌اش زندگی می‌کند، به‌طور ناگهانی با حمله‌ی اشخاصی غیرمعمول به خانه‌اش رو‌به‌رو می‌شود.

این حمله اتفاقاتی ناخواسته و نامعمول را برای او به همراه دارد و به نظر می‌آید که هیچکس او را از این وضعیت نجات نخواهد داد. از اینجا به بعد، داستان به یک تازه‌وارد در دنیای مخوف و ناشناخته پیچیده می‌شود و ما شاهد ماجراها و تلاش‌های برین برای بقا و پی‌گیری حقیقت پنهانی در پس پرده این حمله می‌شویم. کیفیت بالای این فیلم باعث شده است که بسیاری از بینندگان بپرسند چرا سازندگان این اثر را در سالن‌های سینما پخش نکرده‌اند.

فرازمینی ها در فیلم هیچ کس تورا نجات نخواهد داد

کینگ در پلتفرم ایکس این فیلم را تحسین کرد و گفت: «درخشان، جسورانه، ترسناک و درگیرکننده. باید ۶۰ سال به گذشته برگردید و یکی از اپیزودهای سریال منطقه گرگ‌ومیش (Twilight Zone) به نام متجاوزان (The Invaders) را ببینید تا اثری پیدا کنید که کمی به این فیلم شبیه باشد.»

فیلم No One Will Save You یک اثر علمی تخیلی آمریکایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز است که به نویسندگی و کارگردانی برایان دافیلد ساخته شده است. این فیلم با بازیگران ماهر و استعدادهای برجسته‌ای از جمله کیتلین دیور در نقش برین آدامز به‌عنوان نقش اصلی ساخته شده است. همچنین زنجبیل کرسمن، جک دوهام جرالدین سینگر و داری لین گریفین در این فیلم حضور دارند. فیلم ۹۰ دقیقه‌ای هیچ‌کس تو را نجات نمی‌دهد از راتن تومیتوز امتیاز ۷۹ درصد دریافت کرده است.

دافیلد پیش از این فیلم عشق و هیولا (Love and Monsters)، زیر آب (Underwater) و پرستار کودک (The Babysitter) در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۷ نویسندگی و فیلم خودجوش (Spontaneous) را کارگردانی کرده بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده