نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۰

اما استون مقابل دوربین در اولین تیزر سریال The Curse

شبکه شوتایم نخستین تیزر تریلر سریال The Curse با نقش‌آفرینی اما استون، نیتن فیلدر و بنی سفدی را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه شوتایم نخستین تیزر تریلر سریال کمدی The Curse (نفرین) با نقش‌آفرینی اما استون، نیتن فیلدر و بنی سفدی را پخش کرده است. در خلاصه داستان سریال نفرین می‌خوانیم: «این سریال با تلفیق ژانرها به این موضوع می‌پردازد که چگونه یک نفرین روابط زوجی جوان را بر هم می‌زند. این زوج درحالی برای فرزندآوری تلاش می‌کنند که در یک نمایش با موضوع بهسازی منازل نقش‌آفرینی می‌کنند».

سریال The Curse از شبکه Showtime و Paramount+ تقدیم طرفدارها خواهد شد. این سریال کمدی در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) در اختیار مشترکان شبکه شوتایم قرار می‌گیرد و در تاریخ ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر) روی آنتن این شبکه می‌رود. سریال نفرین در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) در کانادا و در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) در بریتانیا، استرالیا، آمریکای لاتین، کره‌جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس و اتریش به شکل جهانی از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

اما استون، نیتن فیلدر و بنی سفدی نقش‌های اصلی سریال نفرین را ایفا می‌کنند و برخد عبدی، بازیگر نامزد جایزه اسکار، کوربین برنسن، بازیگر نامزد جایزه اِمی و کنستانس شولمن از بازیگران مهمان به‌شمار می‌آیند. بنی سفدی و نیتن فیلدر وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارند که توسط شوتایم و شرکت A24 تولید می‌شود. اما استون، دیو مک‌کاری و علی هرتینگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نیتن فیلدر به‌عنوان کارگردان پروژه فعالیت می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده