نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲

تمدید سریال Alice in Borderland برای فصل سوم توسط نتفلیکس

نتفلیکس سرانجام و پس از یک انتظار طولانی با انتشار یک تیزر از تمدید سریال Alice in Borderland برای فصل سوم خبر داده است.

فصل دوم سریال Alice in Borderland دی ماه گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد، اما از آن زمان طرفداران در انتظار تمدید یا لغو سریال هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال آلیس در سرزمین مرزی مشخص شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر از تمدید سریال Alice in Borderland برای فصل سوم خبر داد. این تیزر حاوی تصویر خاصی نیست و تنها شاهد یک کارت جوکر هستیم و اکنون اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

دانلود از آپارات

سریال آلیس در سرزمین مرزی اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هارو آسو است که در آن شرکت کنندگان مجبور به رقابت در بازی‌های خطرناکی هستند و نوع بازی و دشواری‌های آن‌ها با ورق‌های بازی تعیین می‌شود. بازیکنان بعد از اینکه بازی خود را به پایان رساندند، «ویزا» دریافت می‌کنند تا بیشتر به رقابت بپردازند و اگر ویزا منقضی شود، اعدام می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود مانند دو فصل اول، فصل سوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شود.

یوشیکی واتابه، یاسوکو کورامیتسو و شینسوکه ساتو وظیفه نوشتن فیلمنامه و شینسوکه ساتو وظیفه کارگردانی سریال Alice in Borderland را بر عهده دارند که انتظار می‌رود برای ساخت فصل سوم نیز بازگردند. سریال Alice in Borderland درواقع محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین عنوان ژاپنی نتفلیکس است و حتی محبوبیت آن از انیمه‌های این شبکه هم بیشتر است. این سریال در بیش از ۹۰ کشور در ۱۰ برنامه محبوب و در ۱۷ کشور در رتبه اول قرار داشت و بیش از ۲۰۰ میلیون ساعت توسط بینندگان این سرویس استریم تماشا شده است.

کنتو یامازاکی، تائو تسوچیا، رییسا ناکا، یوکی موریناگا، کیتا ماچیدا، شو آئویاگی، نیجیرو موراکامی، دوری ساکورادا، یوکی موریناگا، آیا آساهینا، آیاکا میوشی، یوری تسونماتسو، هایاتو ایسومورا، توموسیا یاماشیتا، هونامی ساتو، کای اینووکی و کاتسویا مایگوما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Alice in Borderland حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اما اطلاعاتی از بازیگران فصل سوم این سریال منتشر نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده