نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶

نمایش لارا کرافت در اولین تریلر انیمیشن Tomb Raider نتفلیکس

نتفلیکس اولین تیزر تریلر انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور لارا کرافت هستیم.

بهمن ۹۹ بود که نتفلیکس و لجندری از همکاری مشترک برای ساخت یک انیمه سریالی براساس سری بازی‌های Tomb Raider خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن توم ریدر منتشر شده است. نتفلیکس امشب برنامه Drop 01 را برگزار کرد که در بخشی از آن شاهد پخش اولین تیزر تریلر انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft بودیم. در این تریلر کوتاه می‌توانیم نمای کاملی از لارا کرافت به‌همراه ظاهرا یک هیولای پرنده را مشاهده کنیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Tomb Raider قرار است ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های لارا کرافت پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی توم ریدر را که توسط Crystal Dynamics ساخته شده بود، دنبال کند. این سه‌گانه با انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ به پایان رسیده بود. تاشا هوو، نویسنده سریال The Witcher: Blood Origin، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Tomb Raider را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft قرار است توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus ساخته و از نتفلیکس پخش شود. هنوز تاریخی برای پخش انیمیشن توم ریدر اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. هایلی اتول در نقش لارا کرافت، الن مالدونادو و ارل بایلون از جمله صداپیشگان انیمیشن Tomb Raider هستند. همچنین فیلم جدید توم ریدر توسط آمازون در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده