نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

معرفی انیمه Devil May Cry با انتشار اولین تیزر توسط نتفلیکس

نتفلیکس امشب در جریان برنامه اختصاصی خود رسما از انیمه Devil May Cry با انتشار یک تیزر پرده برداشته است.

آبان ۹۷ بود که آدای شانکار، تهیه‌کننده سریال Castlevania از ساخت سریالی انیمیشنی براساس مجموعه بازی Devil May Cry خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه به شکل رسمی معرفی شده است. نتفلیکس امشب برنامه Drop 01 را برگزار کرد و در طول آن شاهد پخش اولین تیزر انیمه Devil May Cry بودیم که در طول آن برای لحظاتی کوتاه شخصیت دانته دیده می‌شود که در حال مبارزه با دشمنان است. این تیزر حاوی اطلاعات خیلی زیادی نیست و بیشتر جنبه معرفی این انیمه را داشته است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شانکار وظیفه ساخت انیمه Devil May Cry را بر عهده دارد و الکس لارسن، نویسنده انیمه Yasuke و سریال Bodied در نوشتن فیلمنامه و ساخت این انیمه به او کمک خواهد کرد. فصل اول انیمه دویل می کرای دارای ۸ قسمت خواهد بود. شانکار پیش از این تایید کرده بود که سریال قرار نیست با رفتن دانته به سمت غروب آفتاب به پایان برسد. در عوض پایان فصل اول انیمیشن Devil May Cry قرار است باعث شروع تعداد نامشخصی آرک داستانی شود که در چندین فصل تولید و منتشر خواهند شد.

علاوه‌بر دانته، در فصل اول سریال دویل می کرای قرار است شاهد حضور دیگر شخصیت‌های محبوب دنیای DMC مثل لیدی و ورجیل نیز باشیم. در هر حال براساس تیزر انیمه به‌نظر می‌رسد که باید منتظر دانته جوان باشیم و انیمه شیطان هم‌ می‌گیرد با الهام از داستان بازی Devil May Cry 3: Dante’s Awakening در دست ساخت است. استودیو میر، سازنده آثاری چون انیمیشن The Legend of Korra، انیمیشن The Boondocks، انیمیشن Young Justice، انیمیشن Harley Quinn و انیمیشن Dota: Dragon's Blood وظیفه تولید انیمه Devil May Cry را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای انتشار انیمه Devil May Cry اعلام نشده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده