// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

برنامه سازندگان فیلم Saw X برای ساخت دنباله فیلم ترسناک اره

مارک بورگ و اورن کولس، تهیه‌کنندگان فیلم Saw X از احتمال ساخت دنباله فیلم اره و ادامه دادن داستان جیگساو خبر داده‌اند.

مارک بورگ و اورن کولس، تهیه‌کنندگان فیلم Saw X در حال حاضر برنامه‌هایی دارند تا جیگساو را برای یازدهمین فیلم اره (Saw XI) دوباره به صحنه بیاورند. کولس با وب‌سایت Comicbook درباره سری فیلم‌های ساخته شده اره و آینده‌ این سری ترسناک بعد از قسمت دهم بحث و گفت‌و‌گو کرد.

کولس گفت: «ما کمی خرافاتی هستیم، تمایل داریم از حد خود پیش‌تر نرویم. فیلم تنها چند روز دیگر منتشر خواهد شد و ایده هایی برای سری بعدی این فیلم داریم، اما هنوز آن‌ها را روی کاغذ پیاده نکرده‌ایم. ما می‌خواستیم در این فیلم، داستان زندگی جان کرامر را شرح دهیم و به‌طور کلی این فیلم در مورد جان کرامر است. ۳۰ دقیقه اولیه فیلم، شما جان کرامر را میبینید و هیچ نشانه ای ندارید که او همان جیگساو است!».

جیگساو

جیمز وان و لی ونل در سال ۲۰۰۴ جان کرامر را با نقش آفرینی توبین بل در فیلم اره معرفی کردند. از آن زمان تاکنون، ۹ دنباله از فیلم Saw با نام‌های: اره ۲ در سال ۲۰۰۵، اره ۳ در سال ۲۰۰۶، اره ۴ در سال ۲۰۰۷، اره ۵ در سال ۲۰۰۸، اره ۶ در سال ۲۰۰۹، Saw 3D در سال ۲۰۱۰، Jigsaw در سال ۲۰۱۷ و Spiral: From the Book of Saw که در سال ۲۰۲۱ تولید و منتشر شده است.

فیلم Saw X توسط کوین گرویترت کارگردانی شده و همچنین جاش اشتولبرگ و پیت گلدفینگر نویسندگان این فیلم هستند. این فیلم داستانی پیش‌زمینه‌ای است که بین رویدادهای فیلم Saw I و Saw II رخ می‌دهد. در این فیلم توبین بل به‌عنوان جان کرامر بازی می‌کند و شاونی اسمیت نقش آماندا یانگ را برای باری‌دیگر ایفا می‌کند. همچنین سینوو ماکودی لوند، استیون برند و مایکل بیچ نیز در این فیلم حضور دارند.

خلاصه رسمی فیلم Saw X به این صورت است: «جان کرامر (توبین بل) بازگشته‌است!»

«ترسناک‌ترین نسخه از سری فیلم های Saw ، روایت‌گر وقایع ناگفته از جیگ‌ساو است که بازی مهیج و ترسناک دیگری را به تصویر می‌کشد. داستان این فیلم از نظر زمانی بین وقایع اره ۱ و اره ۲ رقم می‌خورد، جان کرامر بیمار و درمانده به امید یافتن درمانی عجیب و خطرناک برای سرطان خود، به مکزیک سفر می‌کند. او در آخر متوجه می‌شود که تمام عملیات درمانی یک فریب بزرگ، برای کلاه‌برداری از قشر آسیب‌پذیر است. قاتل سریالی ما، با هدف جدیدی که پیدا می‌کند، به کار خود باز می‌گردد و با تله‌های مرگ‌بار و خلاقانه خود به سراغ کلاه برداران می‌رود.»


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده