// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۸

تریلر جدید فیلم Next Goal Wins با بازی مایکل فاسبندر منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم کمدی، درام و ورزشی Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی منتشر شده است.

تریلر جدیدی از فیلم کمدی، درام و ورزشی Next Goal Wins، اثری از تایکا وایتیتی، هنرپیشه، کمدین و کارگردان نیوزیلندی منتشر شده است.

اگر به ورزش فوتبال علاقه داشته باشید، بدون شک داستان بازی ساموآ آمریکا و استرالیا را می دانید، در این بازی استرالیا با نتیجه ۳۱ بر صفر پیروز این بازی شد و ساموآ آمریکا رکورددار سنگین‌ترین شکست تیم ملی یک کشور شد و اخیراً تایکا وایتیتی فیلمی به نام هدف بعدی پیروزی است (Next Goal Wins) را با الهام از این شکست ساخته است و این فیلم قرار است تا مدتی دیگر منتشر شود . به‌تازگی تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

مشاهده تریلر جدید فیلم New Goal Wins از یوتیوب

صحبت‌های سرمربی تیم ساموآی آمریکا در زمین در فیلم Next Goal Wins

فیلم Next Goal Wins اقتباسی از مستندی به همین نام در سال ۲۰۱۵، به کاگردانی مایک برت و استیو جمیسون است که شرکت سازنده آن مجیناریوم امتیاز ساخت فیلم از روی آن را خریداری کرده است.‌ تایکا وایتیتی و ایان موریس با همکاری یکدیگر فیلمنامه‌ی آن را نگاشته‌اند. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم این فیلم با الهام از شکست ۳۱ بر صفر تیم سوموآ آمریکا در مقابل استرالیا ساخته شده است، در این فیلم مربی‌ای به نام توماس رونگن (با نقش آفرینی مایکل فاسبندر) را می‌بینیم که برای بیکار نشدن، تن به مربیگری این تیم می‌دهد که امیدوار است بدترین تیم فوتبال جهان را تغییر دهد.

مایکل فاسبندر (توماس رانگن)، اسکار کایتلی (تاویتا)، کایمانا (جایا)، دیوید فین (ایس) و ریچل هاوس (روس) از بازیگران این فیلم کمدی ورزشی هستند. این فیلم اخیراً در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمده است، اگرچه تنها نقدهای ضعیفی را به‌دنبال داشت و تاکنون تنها ۴۷ درصد از نقدهای منتقدان را در Rotten Tomatoes به‌دست آورده است.

فیلم Next Goal Wins قرار است توسط شرکت سرچلایت پیکچرز در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۲۳ ( ۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده