نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

رونمایی از صداپیشگان جدید ریک و مورتی در تریلر فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

ادالت سوییم اولین تریلر فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty را منتشر کرده است که در آن از صداپیشگان جدید ریک و مورتی رونمایی شده است.

جاستین رویلند، یکی از دو سازنده انیمیشن Rick and Morty و صداپیشه ریک و مورتی قرار نیست در فصل هفتم این سریال انیمیشنی حضور داشته باشد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از صداپیشگان جدید ریک و مورتی در فصل هفتم این انیمیشن رونمایی شده است. ادالت سوییم اولین تریلر فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty را منتشر کرده است که در طول آن شاهد نمایش برخی از اتفاقات این فصل هستیم که به‌طور مثال ریک در یک صحنه تبدیل به یک پا شده است.

اما مهم‌ترین بخش این تریلر رونمایی از صداپیشگان جدید ریک و مورتی است که در ظاهر شباهت زیادی به صدای جاستین رویلند دارد، اما طرفداران توانسته‌اند با بررسی تریلر تفاوت‌هایی را هم پیدا کنند. بااین‌حال نتیجه کار تا حدی می‌تواند رضایت گروهی را جلب کند، اما برخی نگران هستند تا سطح شوخی‌های سریال افت کند و محدودتر از گذشته شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند، اما صداپیشه دو شخصیت ریک و مورتی تا زمان شروع پخش فصل هفتم این انیمیشن معرفی نخواهند شد. همچنین برخلاف ۶ فصل گذشته، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال ریک و مورتی به‌تنهایی بر عهده دان هارمون بوده است و رویلند پیش از این به‌خاطر اتهامات وارد شده که درنهایت اثبات نشد و تبرئه شد، از این مجموعه اخراج شد که بسیاری اعتقاد دارند تاثیر منفی روی آن خواهد گذاشت.

پخش فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty از تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از شبکه ادالت سوییم آغاز خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده