نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷

مشخص شدن بازیگر جد ند استارک در فصل دوم سریال خاندان اژدها

بازیگر نقش ارباب کریگان استارک، جد ند استارک در فصل دوم سریال House of the Dragon انتخاب و استخدام شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon به اواخر خود نزدیک شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری در فصل جدید این سریال محبوب مشخص شده است. WikiOfThrones گزارش داد که تام تیلور به جمع بازیگران فصل دوم سریال خاندان اژدها پیوسته است و او نقش ارباب کریگان استارک، جد ند استارک را در این سریال بازی خواهد کرد.

کریگان استارک به‌عنوان گرگ شمال و همچنین در ادامه به‌عنوان پیرمرد شمال شناخته می‌شد که او ارباب وینترفل و رهبر خاندان استارک در دوران حکمرانی پادشاه ویسریس اول،‌ اگان دوم، اگان سوم و دیرون اول از خاندان تارگرین‌ها بوده است. او همچنین به‌عنوان دست پادشاه برای اگان سوم پس از حوادث رقص اژدهایان هم خدمت کرده است. در طول جنگ بین سبزها و سیاه‌ها، کریگان به متحدی قدرتمند برای ملکه رینیرا تارگین تبدیل شد.

شخصیت های سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است برخلاف برنامه اولیه در ۸ قسمت تولید شود که گفته می‌شود بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ به فصل سوم سریال خاندان اژدها منتقل شده است و این سریال احتمالا به‌زودی برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. همچنین احتمال ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon هم وجود دارد.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده