نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

اعلام تاریخ اکران فیلم اکشن Silent Night | اولین فیلم هالیوودی جان وو پس از ۲۰ سال

لاینزگیت سرانجام تاریخ اکران فیلم Silent Night را اعلام کرد تا پس از ۲۰ سال شاهد بازگشت جان وو به هالیوود باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Silent Night مشخص و اعلام شده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم اکشن شب خاموش در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این به معنای بازگشت جان وو پس از ۲۰ سال به هالیوود است که فیلم Hard Target، فیلم Broken Arrow، فیلم Face/Off، فیلم Mission: Impossible 2، فیلم Windtalkers و فیلم Paycheck را در هالیوود کارگردانی کرده بود و از سال ۲۰۰۳ به بعد دیگر شاهد کارگردانی فیلمی توسط او در این سینما نبودیم.

جان وو طی این سال‌ها وظیفه کارگردانی ۲ دوگانه فیلم Red Cliff و فیلم The Crossing به‌همراه فیلم‌های Reign of Assassins و Manhunt را بر عهده داشته است. جان وو وظیفه کارگردانی فیلم Silent Night را براساس فیلمنامه‌ای از رابرت آرچر لین بر عهده داشته است. یوئل کینامان، کید کادی، کاتالینا ساندینو مورنو و هارولد تورس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Silent Night حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Silent Night داستان مردی با بازی یوئل کینامان را دنبال می‌کند که شاهد مرگ پسر خردسلش در جریان یک تیرندازی یک گروه خلافکاری در شب کریسمس بوده است. او پس از بهبودی که به قیمت از دست دادن صدایش می‌شود، ماموریتی مرگبار را برای گرفتن انتقام مرگ پسرش برنامه‌ریزی می‌کند. نکته جالب توجه این است که طبق گفته سازندگان فیلم، در فیلم شب خاموش قرار نیست شاهد حتی یک دیالوگ باشیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده