نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

ایده فوق‌العاده‌ای برای ساخت فیلم Sicario 3 وجود دارد

تهیه‌کنندگان فیلم Sicario می‌گویند آن‌ها دارای ایده فوق‌العاده‌ای برای قسمت سوم این فیلم هستند و فیلم Sicario 3 ساخته خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت سوم فیلم Sicario ساخته خواهد شد. باسیل ایوانیک و اریکا لی، تهیه‌کنندگان مجموعه سیکاریو می‌گویند که فیلم Sicario 3 همچنان قرار است ساخته شود. آن‌ها این موضوع را در مصاحبه با The Messenger تایید کردند و همچنین مشخص شد که بنیسیو دل تورو برای بازی در نقش آلخاندرو گیلیک در فیلم سیکاریو 3 باز خواهد گشت. طبق گفته لی، فیلمنامه در حال نوشتن بود که اعتصاب نویسندگان هالیوود و آمریکا ملقب به WGA در اردیبهشت امسال آغاز شد.

در حال حاضر اعتصاب اتحادیه بازیگران و نویسندگان ادامه دارد و مذاکرات استودیو‌ها با اتحادیه‌ها برای پایان دادن به این اعتصابات آغاز شده است و به‌تازگی نشانه‌هایی مبنی‌بر پایان یافتن اعتصاب نویسندگان در صورت توافق با استودیوهای فیلمسازی دیده شده است. لی در این مصاحبه مدعی شد که آن‌ها دارای ایده فوق‌العاده‌ای برای ساخت فیلم Sicario 3 هستند. لی گفت: «قلم‌ها پایین گذاشته شده است، اما ایده این فیلم فوق‌العاده است.»

ایوانیک اضافه کرد: «نمی‌توانم برای فیلم Sicario 3 صبر کنم. احتمالا تا آخر عمر می‌توانم به تماشا بنیسیو در این نقش بشینم. منظورم این است که می‌توانیم بنیسیو را در هر نقشی ببینم، اما با این شخصیت او چیز دیگری است و دیدنش در این نقش هیچوقت قدیمی نمی‌شود.»

کاور فیلم سیکاریو با بازی امیلی بلانت

فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنوو و با بازی بنیسیو دل تورو، جاش برولین، امیلی بلانت و جان برنتال در سال ۲۰۱۵ اکران شد و توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. فیلم سیکاریو ۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و توانست نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌برداری، بهترین موسیقی متن و بهترین تدوین صدا در اسکار ۸۸ام شود.

در ادامه فیلم Sicario: Day of the Soldado در سال ۲۰۱۸ اکران شد که در آن خبری از بازگشت بلانت نبود و دل تورو و برولین تنها بازگشتند و ایزابلا مونر دیگر بازیگر اصلی این قسمت بود. استفانو سولیما وطیفه کارگردانی فیلم سیکاریو ۲ را برعهده داشت و این فیلم ۷۵.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. فیلم Sicario 2 با بودجه ۳۵ تا ۴۵ میلیون دلاری تولید شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده